ASP 600
(250-500)
ASP 09-3X
(600-1500)
ASP 09-32 CSM
(400-1200)
ASP 09-16 CSM
(350-700)
ASP 09-16
(350-700)
ASP 08-32 DUOMATIC
(400-900 m/h)
ASP 08-16/U/RT
(500)
ASP 08-16
(250-500 m/h)
ASP 09-4X DYNAMIC
(800-1800 m/h)
USP 5000C
(950-1200)
ASP 09-3X DYNAMIC
(450-1500)
USP 5000 RT
(1400-1700)
ASP UNIMAT 08-275 SP
(300-500 m/h, 30-60 min/výh)
ASP 09-2X DYNAMIC
(400-1000)
USP 2010 SWS
(950-1200)
RM 95 RT
(150-1000)
ASP UNIMAT 09-4x4/4S
(400-700 m/h, 30-60 min/výh)
USP 2005 SWS
(950-1200)
RM 900 VB
(200-300)
ASP UNIMAT 09-32/4S
(400-700 m/h, 30-60 min/výh)
USP 2000 C2
(950-1200)
RM 85-750
(150-1000)
ASP UNIMAT 09-16/4S
(400-700 m/h, 30-60 min/výh)
SSP 2005 SW
(950-1200)
RM 80-92
(75-800)
MFS-D, MFS-SB
()
ASP UNIMAT 08-4x4/4S
(300-500 m/h, 45-60 min/výh)
SSP 121 D
(950-1200)
SDK II
(500-1000 m/h)
RM 80/99 UHR
(80-120)
MFS 40
()
ASP UNIMAT 08-475/4S
(300-500 m/h, 30-60 min/výh)
VKL 402.1
(800-1700)
SSP 110 SW
(950-1200)
SUZ 500 UVR (SUM 314)
(250)
RM 80 UHR
(80-120)
MFS 33
()
ASP 08-32
(800 m/h)
DGS 90N
(550-1800)
SSP 110
(950-1200)
SUM 1000.1 CS
(100)
Matisa C75
(350-1100)
MFS 100 (S)
(800)
ASP UNIMAT 08-2x8/3S
(300-500 m/h, 30-60 min/výh)
DGS 62N
(500-1800)
SSP 100
(950-1200)
SMD 80
(250)
RPM 2002-AHM
(60)
UK 25/18
(2-120)
MFC 45
(500)
ASP UNIMAT 08-275/3S
(200-400 m/h, 30-60 min/výh)
ASP 400.1Z
(300)
SPZ 5
(950-1200)
P95
(300)
PM 200-2R
(40)
PKP 25/20 i
(2-100)
SVM 1000
(400)
ASP UNIMAT 09-4x8/4S DYNAMIC
(400-1300 m/h, 30-60 min/výh)
KP 900
(950-1200)
P93 UMD
(350)
PM 1000-URM
(40)
PKP 25/20
(2-100)
SUZ 350 SWL
(250)
ASP UNIMAT 09-4x4/4S DYNAMIC
(400-700 m/h, 30-60 min/výh)
BDS 2000-4
(1400-1700)
RUS 1000 S
(200)
DESEC Tracklayer TL 70
(3-125)
Robel PA 1-20
(100)
ASP UNIMAT 09-32/4S DYNAMIC
(400-700 m/h, 30-60 min/výh)
BDS 2000
(1400-1700)
RU 800 S
(200)
DESEC Tracklayer TL 50
(3-125)
Donelli PTH 350
(100)
TEN-T + CLS (více než 50 vlaků/den)
Návod k použití technologie
------------------------------>
Technologie úpravy GPK ve výhybkách provádíme výhybkovými ASP. Výkon úpravy GPK 1 ks výhybky je odvozen od souvislého propracování se zvedy do 30 mm jednoduché výhybky tvaru 1:9-300. Výkon úpravy GPK v koleji je odvozen od výkonu souvislého propracování se zvedy do 30 mm a rozdělením pražců "c". U úpravy GPK se zvedy nad 30 mm a rozdělení pražců "e" a "d" je nutné výkon redukovat Technologie úpravy GPK provádíme pomocí ASP kontinuálních s minimálním výkonem 600 m/h a vyšším. Výkony uvedené u jednotlivých strojů jsou maximální výkony při ideálních podmínkách - např. rozdělení pražců "c", přímá kolej bez převýšení a bez překážek pro práci. U úpravy GPK se zvedy nad 30 mm a rozdělení pražců "e" a "d" je nutné výkon redukovat Na tratích TEN-T a celostátních tratích s počtem vlaků více než 50/den je nutné při úpravě GPK použití dynamického stabilizátoru. Minimální výkon je odvislý od síly přítlaku dynamické stabiliace, který bývá nejvyšší u první a druhé výškové úpravy. Technologie úpravy kolejového lože provádíme pouze kolejové pluhy se zásobníkem, kdy si pluh ze zásobníku dosype potřebné kamenivo. Minimální výkon stroje pro úpravu kolejového lože 950 m/h. Technologie prací obnovovacích strojů zahrnuje: - výměnu pražců - výměnu kolejnicových pásů - u vybraných strojů čištění KL minimální výkon obnovovacího stroje 200 m/h Technologie souvislé výměny pražců se provádí obnovovacími stroji s minimálním výkonem od 150 m/h. Souvislou výměnu kolejnic zajišťují obnovovací stroje viz. sloupec G. Dále je možné kolejnice vyměňovat skládáním, sesouváním ze SV s použitím přídavných zařízení zajišťujících souvislou výměnu, min. výkon 400 m/h. Používáme technologii čištění kolejového lože s oplachem kameniva, nové výkonné čističky, minimální výkon 600 m3 za hodinu. Technologie použití sanačních strojů zahrnuje: - recyklaci štěrku - sanaci podloží - zabudování mezivrstvy (geotextilie) výkon se liší dle způsobu zřizování konstrukčních vrstev. Minimální výkon při použití sanace s celkovou obnovou kolejového lože od 40 m/h. Výkon se většinou udává na 24 h. Technologie pokládky hotových kolejových polí na zřízené podkladní vrstvě je možná i stroji ve žluté kategorii (PKP 25/20 a další), avšak vyžaduje dodatečné technologie (výměna kolejnic), které mohou celkový výkon snížit. U úseků s oblouky o poloměru R < 1000 m je výhodnější použít montáž koleje v ose. Jedná se o technologii pokládky nových pražců a kolejnic na stavbách v ose koleje, minimální výkon 100 m/h (bez utažení upevňovadel).
Druh tratě/traťová rychlost/počet vlaků Úprava GPK výhybek Úprava GPK koleje Stabilizace koleje Úprava kolejového lože Obnova koleje Pokládka pražců Pokládka kolejnic Čištění kolejového lože Sanace kolejového lože Pokládka kolejových polí a výhybek Snášení kolejových polí a výhybek Montáž a demontáž koleje v ose
OSTATNÍ TRATĚ
Návod k použití technologie
------------------------------>
Technologie úpravy GPK provádíme výhybkovými ASP s výkonem pod 600 m/h. Technologie úpravy GPK provádíme ASP s výkonem pod 600 m/h. Pro ostatní tratě se použití dynamického stabilizátoru doporučuje. Technologie úpravy kolejového lože provádíme i s kolejovými pluhy bez zásobníku. Souvislou výměnu pražců provádíme strojně. Použití méně výkonných strojů, ruční mechanizace. Pro čištění kolejového lože je možné použít čističky kolejového lože bez oplachu Používáme technologii k pokládce hotových kolejových polí na zřízené podkladní vrstvě. Používáme méně výkonné stroje, ruční mechanizaci.
ASP UNIMAT 08-275
(300-500 m/h, 30-60 min/výh)
Púšl 71/80
(350-600)
ZPK 56 (Mamatěj)
()
Pokladač pražců HSG 5
(120)
SČ 600S
(50-600)
TLP 550 Valditera
()
Matisa B66 UC
(400-700 m/h, 30-60 min/výh)
USP 3000C
(550-800)
SVP 74
()
Kleště na kolejnice HSZ
(120)
RM 74 U
(70-250)
PKP 25/20
(2-100)
UST 78-U
(200 m/h)
KRC 1200
()
Kleště na kolejnice HSZ - SZ 1
(120)
RM 76 UHR-S
(130-350)
PKP 25/20 i
(2-100)
ASP 07-16
(250-500 m/h)
Pokladač pražců ASL 5
(120)
Kleště na kolejnice HSZ - SZ 2
(120)
RM 79
(60-500)
UK 25/18
(2-120)
ASP 400.1
(200-300)
Kleště na kolejnice SMP
(120)
SČ 600
(50-600)
ASP B241
(250-400)
Kleště na kolejnice SMP 2
(120)
SČH 150
()
ASP UNIMAT Sprinter ASA-161
(250-400 m/h)
Kleště na kolejnice SZ-1
(120)
MINIMA 2
(45-80)
Kleště na kolejnice SZ-2
(120)
ASP UNIMAT 08-275 SP
(300-500 m/h, 30-60 min/výh)
Podbíjecí agregát AST 4
(100)
Podbíjecí agregát AST 8
(100)